niedziela, 25 października 2015

Początek zmian!

Witajcie!



Tworzenie nowych rzeczy od zawsze było moją pasją.
Gdy widzę jakąś rzecz lub mebel w mojej głowie pojawia się obraz jej zmian.
Zastanawiam się, na ile sposobów mogę daną rzecz wykorzystać, jak ją mogę ulepszyć, dostosować.  Jest tyle wspaniałych technik, które możemy wykorzystać:

  • Decoupage
  • Recykling
  • Wyszywanie, szydełkowanie
  • Kalkomania
  • Malowanie

i wiele, wiele innych. 

Podobno przeciętny człowiek potrzebuje większych zmian raz, na siedem lat. Ja chyba potrzebuje ich dużo częściej. Pomyślałam czemu by nie zacząć od własnego domu? 
Sama zamiana miejscami szafy z biurkiem i już mamy więcej światła, bo wcześniej szafa zasłaniała okno. 

Czasem potrzebujemy mieć coś niezwykłego, jakiego nie znajdziemy w żadnym sklepie. Chcielibyśmy pochwalić się rzeczą jaką zrobiliśmy własnoręcznie, bo przecież, samo zrobienie tego, to tyle zabawy i radości.

        Na pewno wiele razy widzieliście na internecie zdjęcia mebli przed i po zmianie i pomyśleliście "to jest świetne!". Dodawaliście do ulubionych i zapominaliście o tym. Nie martwcie się, ja też tak robiłam. A co gdybym wam powiedziała, że też możecie to zrobić? Sami! Internet to kopalnia inspiracji.

Chcę was zainspirować, zachęcić do tworzenia i dzielić się z wami moimi radami i pomysłami . Mam nadzieję, że tak się stanie i  będziecie tu często zaglądać i świetnie się bawić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz